LoMag: jakie uzupełnić dane kontrahenta?

Poradniki

Najlepszy program do magazynu

to taki, który można elastycznie dopasować do indywidualnych potrzeb. Wbrew pozorom nie jest to tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Należy przede wszystkim właściwie określić swoje potrzeby. Dobrze jest postawić na oprogramowanie uniwersalne, które będzie rozwijać się razem z naszym przedsiębiorstwem. Dzięki temu zyskamy pełną swobodę oraz komfort użytkowania. Przykładem jest program magazynowy LoMag, który wybierany jest przez małe, średnie, a także duże przedsiębiorstwa.

Utworzenie bazy kontrahentów

Już na samym początku dobrze jest stworzyć bazę kontrahentów. Wynika to z faktu, że podczas wystawiania dokumentacji magazynowej potrzebujemy ich podstawowych danych. Jeśli więc nie będziemy posiadać kartoteki odbiorców, dostawców, czy też pracowników, to za każdym razem będziemy musieli wprowadzać informacje ręcznie. Jest to nie tylko uciążliwe, ale również czasochłonne.

Możemy samodzielnie zdecydować, jakie pola formularza uzupełnimy. Podczas dodawania nowego kontrahenta warto jest podać dane teleadresowe. Mowa tutaj o m.in. adresie siedziby, telefonie, e-mailu, danych osoby kontaktowej.

Dodatkowe informacje

Im więcej informacji o kontrahencie uzupełnimy, tym lepiej. Oczywiście jest to kwestia bardzo indywidualna. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby uzupełnić takie pola, jak m.in. NIP, czy też REGON. Możemy również wprowadzić uwagi własne. Z pewnością okażą się one przydatne, jeśli posiadamy długą listę kontrahentów. Plusem wspomnianego oprogramowania magazynowego jest fakt, że kontrahenta możemy edytować w dowolnym momencie. Nic musimy więc wprowadzać wszystkich danych jednorazowo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *